nieuwe auto aanschaffen

Nieuwe auto’s

Bent u van plan om een nieuwe auto aan te schaffen ?
Om de juiste keus te maken uit de enorme hoeveelheid merken, modellen en uitvoeringen is bijna onbegonnen werk, want houdt u precies bij welke nieuwe auto’s er allemaal op de markt zijn?
Bij de aanschaf van een nieuwe auto is de rol van ons bedrijf  helder: we zijn niet gebonden aan één bepaald merk. U kunt bij ons dus altijd rekenen op een objectief en juiste advies.

Behoud van fabrieksgarantie op uw nieuwe auto

Iedere auto die nieuw wordt geleverd, is voorzien van de door de fabrikant geleverde  fabrieksgarantie. Dit betekent dat defecten die optreden binnen deze periode, op kosten van de fabriek worden hersteld.
Autobedrijf Reijerkerk zorgt ervoor dat het defect of probleem aan de auto snel wordt opgelost.
U krijgt van ons tijdens reparatie zonder kosten een vervangende auto mee en wij regelen de afhandeling met de fabrikant

Waarom bij ons een nieuwe auto kopen?

Door de jarenlange ervaring en connecties in de Nederlandse automobielbranche kan Autobedrijf Reijerkerk u exact dezelfde nieuwe auto’s leveren die u ook bij de merkdealer in de showroom vindt tegen minimaal dezelfde, en vaak zelfs betere condities dan een merkdealer.
Wij zijn immers niet gebonden aan afspraken die de merkdealers met hun leveranciers moeten maken.
Deze nieuwe auto’s zijn altijd geheel origineel Nederlands en worden uiteraard geleverd met
behoud van de originele fabrieksgarantie.

Behoud van fabrieksgarantie
* Objectief advies door merkonafhankelijkheid
* Alle merken en modellen leverbaar
* Snelle levering