Autobedrijf Reijerkerk / home

€ 54.50 Europa dekking
Financial Lease
Bandenwebshop

Autobedrijf Reijerkerk staat ruim 66 jaar bekend in Lisse en omgeving  als een klant vriendelijk en vakkundig familie bedrijf met goede service.
Als merkonafhankelijk autobedrijf leveren we nieuwe en gebruikte auto’s van alle merken tegen minimaal dezelfde, en vaak zelfs betere, condities dan een merkdealer.  We zijn immers niet gebonden aan afspraken die merkdealers met hun leveranciers moeten maken.

Bij ons krijgt u uiteraard ook de gebruikelijke volledige fabrieksgarantie of Bovag garantie en hebben wij alle kennis in huis om auto’s van alle merken professioneel te repareren/onderhouden.

Wij werken met de modernste apparatuur en wij monteren originele / A- kwaliteit onderdelen.

Autobedrijf Reijerkerk pleegt tevens reparaties/onderhoud, (schade)reparaties, APK-keuringen, etc. aan alle merken en types auto. Wij zijn aangesloten bij alle bekende branche organisaties zoals Bovag,
Schade Garant en Nationale Autopas zodat wij optimale kwaliteit en service kunnen garanderen.

Graag tot ziens in onze showroom of werkplaats!