Historie

Reijerkerk staat al ruim 66 jaar als familiebedrijf bekend in Lisse en omgeving, eerst als fietsen en brommer zaak aan de Kanaalstraat 145 en 147.

Bezemauto tijdens tour de Lis

Sponsering tour de Lis

In 1968 is vader Jan en moeder Rika Reijerkerk naast de fietsen en brommers ook in de auto begonnen wat uitgroeide naar succes waardoor er achter het huis een grotere garage is gebouwd voor reparatie van auto’s.

In 1982 werden we aangesteld als dealer van Skoda van de Bollenstreek waarbij zoon Bram, die al ruime tijd werkzaam was in de zaak, samen met vader Jan de zaak draaiende hield.
De Skoda dealerschap bracht veel bekendheid en werd autobedrijf Reijerkerk al snel een begrip in Lisse en omstreken.
We werden ook aangesteld als Bovag autobedrijf
In 1983 overleed, op veel te jonge leeftijd vader Jan en werd de zaak doorgezet door moeders Rika en Bram Reijerkerk met later een werknemer.
Na zijn opleiding kwam Zoon Kees Reijerkerk ook in de zaak.

In 1996 werden we gevraagd om dealerschap van Daihatsu te gaan doen wat we na overleg hebben besloten.