Pechhulp

Autopech !!   de mobiliteitsgarantie van Autobedrijf Reijerkerk helpt u weer op weg!

Nu tijdelijk voor € 54.50 bij een grote onderhoudsbeurt

Misschien kent u de situatie, opeens gaat er een lampje branden in de auto, u staat met een lekke band, verkeerde brandstof getankt of geen brandstof meer, sleutels per ongeluk in de auto laten zitten en de deuren zitten op slot, of  u wilt ’s ochtends naar het werk maar uw auto wil niet starten. Autopech is natuurlijk uitermate vervelend. Zeker wanneer u op tijd op het werk moet zijn.

Onderhoud aan uw auto erg belangrijk. Door goed onderhoud aan uw auto voorkomt u vaak dat u stil komt te staan langs de weg.  Autobedrijf Reijerkerk gelooft in de kwaliteit die wij leveren. Dit is de reden dat u na een onderhoudsbeurt, wanneer de auto technisch goed is bevonden,  bij een ons in aanmerking komt voor een Autobedrijf Reijerkerk Mobiliteitspas van VHD mobiliteit gewaardeerd met een 9 . Deze pas heeft is een jaar geldig. Met deze pas heeft u recht op mobiliteit, oftewel pechhulp bij autopech. Mocht u, ondanks het onderhoud toch autopech krijgen, dan helpen wij u weer op weg!

Autopech Alarmcentrale

Op het moment wanneer u stil komt te staan met autopech, dan zal de pechhulpservice alarmcentrale u helpen om te zoeken naar een passende oplossing. Dit kan bestaan uit het geven van technisch advies en wanneer dit niet voldoende is, komt de pechhulpdienst naar u toe. Binnen Nederland zijn we dan binnen 30 – 40 minuten bij u op locatie.

Wat zit er allemaal bij de mobiliteitsgarantie van Autobedrijf Reijerkerk.

Beschikbaarheid 24 uur per dag 7 dagen in de week
Pechhulp in binnen- en buitenland Ja (ook in eigen woonplaats, incl. lege accu)
Sleutel service (in auto, portieren op slot) Ja
Verkeerde/geen brandstof Ja (ook bij lege tank)
Afslepen gekoppelde caravan/aanhanger Ja, naar punt waar het trekkende voertuig
naar toe wordt gebracht. Is alleen van toepassing
bij pech met trekkend voertuig, niet bij pech met de caravan/aanhanger
Afslepen naar Autobedrijf Reijerkerk Ja, in NL naar eigen Autobedrijf Reijerkerk, indien het voertuig niet binnen 1 dag gerepareerd kan worden
Bij schade (additionele service) Afslepen voertuig naar Autobedrijf Reijerkerk , na controle of de betreffende verzekeraar zaken doet met Autobedrijf Reijerkerk. Indien er geen herstelmogelijkheden zijn voor Autobedrijf Reijerkerk afslepen naar dichtstbijzijnde schadebedrijf dat door verzekeraar wordt opgegeven
Pech binnenland: Niet binnen 2 uur te repareren, recht op vervangend vervoer Max. klasse C, max. 3 dagen, 100 km vrij per dag (eventueel taxi om auto op te halen, max. € 50,-)
Pech buitenland: Niet binnen 2 werkdagen te repareren, recht op overnachting (geldt niet indien er reeds vervangend vervoer is ingezet) Hotelovernachtingen, max 4 nachten, max € 70,- p.p.p.n. voor alle personen (taxi naar hotel wordt vergoed, max. € 50,-)
Ophalen voertuig na reparatie (alleen in het buitenland) 2e klas openbaar vervoer indien voertuig binnen reisduur is gerepareerd
Repatriëring van niet te repareren voertuig (alleen vanuit buitenland) indien de reparatie niet binnen oorspronkelijke reisduur mogelijk is en minimaal 2 werkdagen
Opsturen van onderdelen naar buitenland Alleen kosten toezending, onderdelen voor de klant
  • Bij ons behoudt u uw mobiliteitsgarantie
  • Vertrouwd en voordelig! gewaardeerd met een 9
  • Zeker en vertrouwd op weg door uw eigen Autobedrijf Reijerkerk Mobiliteitsgarantie
  • VHD alarmcentrale
  • De VHD alarmcentrale is 24 uur per dag 7 dagen in de week bereikbaar!